Tuesday, September 28, 2010

69

hei ma olen jälle tagasi! Sorry sorry sorry sorry ma ei jõudnud varem siia. Päris lõbus on olnud. Aga jah homme järjekordne surmav koolipäev.

Te kindalsti imestate mu tänast blogi pealkirja. See on sellepärast, et see number kummitab mind igal pool, ma kahtlustan, et see number on mu uus õnnenuber? Nimelt, paarnädalat tagasi sain ma uuetelefoni numbri ja selle viimane number oli 69 , siis on igal pool veel seda olnud ja täna, kehkas hüppasin aja peale 69 hüpet. JUMMALA HAIGE. >.<

YAY ma sain endale uue sõbra juurde. nii nüüd tuleb leiutada välja mis tema nimi on xd ... RPG foorumid on ägedad, seal on alati ägedad inimesed, need keda sa tavalises elus ei õpigi tundma.
Okei nüüd ma solvusin Franki peale. See on see müstiline tüüd, ma hüüan teda seni kaua nii, kuni ta enda päris nime avaldab. ma solvusin sellepärast, et ta lüäks ära , just siis kui meil jutt hakkas edenema. Ta on kuidagi häbelik või midagi sellist tüüpi . Ta tundub olevalt päris äge. Aga jah... nagu ma ütlesin, ta tõmbas udu.

Okei kullakallikesed, aitab sellest müstilisest nimeta poisist rääkimisest. :D ... nii tänasest koolpäevast siis.
Hommikul oli esimene tund keemia ja nagu alati tegi Triin kõik mu pealt maha. Samas kui Trinsu kirjutas tuli õpetaja Sepp (meie keemia õps) oma müstilisest ruumist välja ning hakkas siis sõimama, et mida sa kirjutad siin, et kool pole jõudnud alatagi, kui sa juba kirjutad ja nii iga teisipäev. Okei peitsime siis asjad ära ja jäime valvesse, et see hull uuesti mölisema ei tuleks. Mõningad minutid hiljem tuli see hull jälle oma toast välja ning korjas siis poiste õpikud ära. Sassi, Uku ja ralfi õpikud läksid. Ringol vedas, ta näitas, et tal on venka õpik. Ja peale kauba üritas see hull võtta ka minu raamatut ära. Aga OFC ta seda ei saanud. mul oli ju ajalugu väljas. no jah. ja siis ta käskis Sassil tuua liivakastist liiva. NAGU ME OLEKSIME MINGID TITED. DISKRIMINEERIMINE . Oh jah... nagu sepal on kombeks öelda. Mis meil siis vele oli? hmm ... kõike eriti ei mäletagi.

Kõik mu kallid sõbrad kadusid MSNist välja. ... ainukesena on mu ''gayst'' sõber Rass sees. Eile ta kurtis mmulle seda, et Tannu jätab ta vist maha. Täitsa hale hakkas teisest. Mäletan siis kui ma veel Rassiga kohtusin , siis ta oli täielik homofoobik. Ta rääkis kuidas üks ta klassivend oli nalja pärast üritanud talle põsemusi teha ning ta oli düüdile peaaegu kallale läind. aga mingi aeg ma ei näinud teda MSNis ning arvatavasti selle ajaga saigi tast paberitega gay. jummala äge mmuidugi, kuigi ma ei poolda seda, et just tema Gayks hakkas, ta on selline edev tüüp orsmt. Südamete murdja või midagi sinna kanti. Aga jah ta on ikkagist kallis mulle. Gay või mitte. Ja muide teda ma ka tean läbi RPG. .. .

ma räägin, et RPG'ga saab lahedaid sõpru.... ma täna ei hakka mihklist ja Kikzist rääkima. Mõni teine homme onju? ... olge mureta ma LUBAN, et räägin veel teile oma müstiliselt ägedatest sõpradets . Ja loodame, et pidusid tuleb ka millest rääkida.

XOXOX u know u love.

No comments:

Post a Comment