Thursday, September 30, 2010

i wish ..

i wish that i was a little bit taller... blablabla... see on hea laul ...

tegelt ma soovin, et mu vanemad poleks nii ...hmm ... kontrollivad. Nüüd nad otsutasid hakata minu koduseidtöid kontrollima nagu täitsa perses on kõik. see on kõige jubedam asi mida nad suutsid välja mõelda. Tra niis itt tuju nüüd selle pärast. aga okei ma räägin teile nüüd mu lubatust eilsest lõbusast matatunnist.

algas sellega, et Roostul oli tunni alguses paha tuju . Niisiis seni kaua kui tema koduseid töid kontrollis tegelesin mia oma asjadega ja järsku lendas mingi lipik minu ja triinu laua peale. hea et ma veel ehmatusest ei kiljatunud. ning meil oli siis triinuga naerukad ja mata õps ähvardas meid ja mida iganes veel. Ja johannes olid ka naerukad kuna ta pommitas kogu klassi paberitükkidega. peagi oli ta busteeeed. siis toimuus veel midagi ja siis roots mingi solvus ja ei teinud tundi enam edasi. Siis käis johnnes vetsus ilma et ta oleks luba küsinud ja kui tagasi tuli siis kõik olid mingi, et sa said põhjuseta puudumise jne ... tegelt ma ei viitsi eriti enam kirjutada niiet tadada

No comments:

Post a Comment