Saturday, October 2, 2010

Minu ilusad unistused ja plaanid




Okei nagu te mu pealkirja näete, siis täna ma räägin oma unistustes, mis tahavad täide saamist. Siin kõrval te juba näete ühte. See on tatokas. 3d ämbliku tatokas, asukohta näete isegi.Vot seda tatokat ma tahaksin iilgelt. Ega see pole ainus tatokas mida ma tahan. Neid on veel terve joru tatokaid mis mul on plaanis tulevikus teha, kokku peaks tulema neid üle viie vist.





No jah järmine tatokas !!!!
Järmine tatokas on Draakoniga. muidugi ei tee ma seda sellisesse kohta kus see pildil on. Ma teeksin selle enda alaseljale. Valu tuleb ära kannatada, kuna alaselja tatokad on need kõige valusama.

Datatata*trummipõrin*


ma ei viitsi nende fucking piltidega jamada niiet panen lingina üles. VB hiljem teise postitusega lisan kõik pildina.

Järmine on hundi tatokas. selle teeksin õla peale. ning võibolla laseksin sellele teha 3d efekti. Ma pean raha koguma hakkama ... kuna need tatokad on kallid
Vot see pilt

See pilt on shitaks ilus, arvatavsti tuleks see rangluule ning edasi läheks ta rinnale vn... sulanduks rinnale või midagi shiuksest...

LalalaUlalal

Ja nüüd kõige ilusam tatokas !!!! see roheline tatokas tuleb mu tiivaluude peale. Shiuke roheline. mm .... juba kujtan ette kuidas mulle seda tehakse

LUVIT


järgmisena tulevad NEEDID

Tahan endale Snakebite'se
Snakeid wakeyd

Nüüd ma tahan midagi sellist ka teha
Vot sellist nime sellel asjal pole.

Leitsin veel ühed ägedad needid, nukineedid
Woila

Pikka seletust pole vaja
Labret

Seda tahan ka



ma ei viitsi rohkem lisada

XOXOX u know u love me

2 comments: