Saturday, October 9, 2010

See on ju rohkem kui pool.

Sorry kallid inimesed. Ma pole jõudnudvahe peal arvutisse.
Nii nüüd räägime teisipäevast, siis oli õpetajate päev.
Noh esimene tund oli suht norm. Mingid iilged tibinid olid meie õpetajad. Johannes oli mingi pasun kaasas ja ta siis tuututas sellega ja mida jama veel. Järgmine tund oli mingi loeng mis oli igav. JA SIIS TULI VIIMANE TUND. Viimasel tunni ajal tulid Gert, Richard hr. salu mingi meid õpetaja ja mingi tsikk oli ka. Meil oli mingi bio tund ja nemad õpetasid meile gei porri ... see oli maailma kõige naljakam tund mis meil üldse olnud on .

Kolmapäeval midagi ei juhtunud... vist ma täpselt ei mäleta.
Neljapäeval oli kehka õpsi peale räigelt vihane ...
Ja reede!!! ... noh päeval eriti midagi ei juhtunud. aga õhtul kui mina, emps ja tädi ennast segi kammisime oli täitsa koom. Nii, me vaatasime minu joonistusi ja nemad kritiseerisid neid. Mul on sevenfoldist üks pilt kus on ainult kolm liiget ja siis tädi pani tarka: '' See on ju rohkem kui pool'' , ja siis oli kogu aeg see kui mingi inimese pilt tuli siis oli tädi kohe THE REV. See oli kuradima naljakas.

No comments:

Post a Comment